15 June 2008

婚礼进行曲 - 胡彦斌

15 June 2008
This is a very sad de love song.
Tears can flow out neh.. haih..
In addition, the way they shot the MV is really impressive
The contrast of a simple gold band and the other one is a diamond
Love it.



所有故事停止撕开了幸福伪装
双手在我耳边头又在不停摇晃
我被俘虏多年
且爱上的是上当
谢谢你让我成长
我最爱的姑娘

你的真实谎言把我 拦在城外
我只能双手放开无奈 无奈
把最后的疼爱 做成了西装
拱手让它穿在了别人身上

Dang…dang… dang dang~
这婚礼怎么那么悲伤
我流着泪双手使劲鼓掌
Dang… dang… dang dang~
我听到爱情钟声在响
一杯又一杯喝醉了
我才会变得高尚

昨天晚上你紧靠在我的胸膛
对我说你最勇敢你最棒
今天你却挽着别人的臂膀
走上了人生的红毯殿堂

Dang… dang… dang dang~
这婚礼怎么那么悲伤
我流着泪双手使劲鼓掌
Dang… dang… dang dang~
我听到爱情钟声在响
一杯又一杯喝醉了
我才会变得高尚

Dang… dang… dang dang~
这婚礼怎么那么悲伤
我流着泪双手使劲鼓掌
Dang… dang… dang dang~
我听到爱情钟声在响
一杯又一杯喝醉了
我才会变得高尚

4 Drops of Rain:

Anonymous said...

tiz song quite nice...
i love hu yan bin da voice..nice

By:GangGang

Anonymous said...

tiz song quite nice...
i love hu yan bin da voice..nice

By:GangGang

samlzx said...

I watched somekind of 流行排行榜... and realize this song gets 6th place... =/

then i immediately go download.. wakakaka.. truly love this song~

Dang... dang... dang dang~

Anonymous said...

diz is a very very very nice song...
i lik dat...
especially sad song...
hehex...

 
Rainy Days Are Gone © 2008. Design by Pocket